Smagios Jaunimo regatos Ekrano mariose

Įkinkome vėją @Ekrano marios

Labai džiaugiamės pirmuosius du birželio mėn. savaitgalius buriavę Ekrano mariose – kartu su Panevėžio atviru jaunimo centru bei Panevėžio krašto skautija organizavome porą savaitgalinių regatų – supažindinome jaunimą su buriavimo tradicijomis, suteikėme praktikos pasitelkiant vėją valdyti bures ir laivą, laiveliais išraižėme Ekrano marių akvatoriją, pasivaržėme apiplaukdami regatos distancijas, išnaudojome puikų orą, smagiai paburiavome ir po burėmis šauniai visi drauge praleidome puikų savaitgalį!
Džiugu matyti, kaip plaukuose besiplaikstantis ir burėse pagautas vėjas nušviečia vaikų veidus, po truputį atveria pasaulėvaizdį, ir stiprina bendruomeniškumo jausmą.
Saulė, lengvas vėjas, manevringi laiveliai… Na, ir tie pora overkylių (t.y. apsivertimų) – tik įrodo, kad buriuojant visuomet lieka vietos rizikai 🙂

Vėjo, vėjo, vėjo!

Dar viena regata ir stovykla jaunimui planuojama rugpjūčio pabaigoje / rugsėjo pradžioje. Tikimės, kad vėl bus puikus oras, džiugins vėjas, jaunimas lauks eilėje ir būsime pilni noro ir entuziazmo paburiuoti ir pasidalinti šiuo džiaugsmu su jaunimu.
Tad, sekite informaciją šiame bei Facebook puslapiuose, ir iki susitikimo po burėmis!

Jaunimo regata @Ekrano marios

Panevėžio jachtklubas kartu su Panevėžio atviru jaunimo centru bei Panevėžio krašto skautija
įgyvendina Europos Socialinio fondo agentūros finansuojamą projektą „Bendruomeniškumo
ugdymas, pasitelkiant savanorius ir organizuojant buriavimo stovyklų bei varžybų veiklas“.
Projekto tikslas – pasitelkiant savanorius, organizuoti bendruomeniškumo stiprinimą akcentuojančius renginius, vykdyti gyventojų informavimo veiklas apie socialines paslaugas, paslaugas plėtoti kuriant bendradarbiavimo tinklus, ir įtraukiant socialinę atskirtį patiriančius asmenis didinti bendruomenių integraciją. Tuo būdu didinti Panevėžio miesto bendruomenių socialinę integraciją.

Jūriniai mazgai, mazgeliai…

Buriavimas – tai komandinė ir bendruomeniškumą skatinanti veikla, tad per šiuos renginius – regatas Ekrano tvenkinyje, sieksime pasiekti projekto tikslus.

Projekto tikslinė grupė – socialinę atskirtį patiriantys asmenys: daugiavaikių šeimų nariai, socialinės rizikos vaikai, tačiau veiklos atviros ir kitiems miesto gyventojams bei svečiams.